tavlaoyunu

Please click here to install Flash.

2007 EyeView Inc.

Oyna65™ 'i yüklemeye başlamak için buraya tıklayınız.
Backgammon
"Çalıştır" (veya "Aç") düğmesine tıklayın
"Çalıştır" (veya "Aç") düğmesine tekrar tıklayın
  • Bazı Windows sürümlü sistemlerde
    bu adımlar görünmeyebilir.
  • Lütfen Dil seçiniz.
    "Oyna65™" penceresi görünecek, lütfen yükleme işlemi tamamlanıncaya kadar bekleyiniz.
    Oyuncu hesabınızı yaratınız.
  • Geçerli e-posta adresi
  • 17 Şubat 2008 Pazar

    bgroom tavla, süper tavla, onlıne tavla

    artık gelme sabrım çizgi üstünde yol verdim sevdaya AĞLASAMDA GÜLSEMDE YALANDAYIM BELLİ ETMEDİM.... ya dedim o yare de hadi git işine Hangi gün hangi an üzülsem ağlasam Halime güldünüz Ne yapsam ne etsem olmadı anlayan Aşkı çok gördünüz Çekilin yanımdan gelmeyin üstüme İyi gün dostlarım tutmayın elimden sonu yok bilsemde adam olaydın da KADAR SÖYLESEMDE İNANMAYIN BEN ONU ÇOK SEVDİM Hangi gün hangi an bir omuz arasam Uzakta oldunuz Ne yapsam ne etsem olmadı anlayan YARALI YÜREK BANA SENİN AŞKIN GEREK ŞİMDİ ONUNLA MUTLUSUN DEMEK GEL GEL GEL ELLERİ CENNET KOKAN YARİM HİÇ GEÇMEDİ SENİ SEVEN BU HALİM SENİ ÇALAN ŞİMDİ MUTLU ŞİMDİ ZALİM beni alaydın
    Anahtarl: internetten tavla, tavla hileleri, tavla oyunu oyna

    Hiç yorum yok: