tavlaoyunu

Please click here to install Flash.

2007 EyeView Inc.

Oyna65™ 'i yüklemeye başlamak için buraya tıklayınız.
Backgammon
"Çalıştır" (veya "Aç") düğmesine tıklayın
"Çalıştır" (veya "Aç") düğmesine tekrar tıklayın
  • Bazı Windows sürümlü sistemlerde
    bu adımlar görünmeyebilir.
  • Lütfen Dil seçiniz.
    "Oyna65™" penceresi görünecek, lütfen yükleme işlemi tamamlanıncaya kadar bekleyiniz.
    Oyuncu hesabınızı yaratınız.
  • Geçerli e-posta adresi
  • 17 Şubat 2008 Pazar

    canlı tavla oyna oyun indir dowland

    bu oyun bitti sende gittin benden sonra sevdiğin biri var ama neden oldu bilmiyorsun. bu makalemi senin için yazmışstım ama anladımki değmezmişsinyalnızlıktı sensizken tek yoldaşım İster at ister oku ben yine sana mecburum yeniden doğdum senle öğrendim yürümeyi bunu sen kalbime girince anladım Hasretlik çekilmiyor,bu soğuk gecelerde Sensiz hiç bu güne dek hep geç gelip durdun her yeni bir aşkın sonunda yine aynı kelime KEŞKE... yanılgılar içinde büyüdüm Ah bir bilsen sevdiğim,bu sana son mektubum Ellerim buz gibi oldu bak,ateş teninde nafile koptum bir pare,elinde taş olacak bak; Yanındayken ben biçare,yaşanmaz olmuş sevdalar Saatler durmuş gözümde,zaman yara çok derinde gecelerse arkadaşım yaşamadım ki,bu kahpe boş şehirde. ama sonra sen çıktın karşıma ne olur bırakma ellerimi yanlış insanlar,yanlış yüzler,yanlış aşklar evet...kapatmıştım kalbimin kapılarını
    tavla kuralları, tavla gen, okey tavla batak

    Hiç yorum yok: