tavlaoyunu

Please click here to install Flash.

2007 EyeView Inc.

Oyna65™ 'i yüklemeye başlamak için buraya tıklayınız.
Backgammon
"Çalıştır" (veya "Aç") düğmesine tıklayın
"Çalıştır" (veya "Aç") düğmesine tekrar tıklayın
  • Bazı Windows sürümlü sistemlerde
    bu adımlar görünmeyebilir.
  • Lütfen Dil seçiniz.
    "Oyna65™" penceresi görünecek, lütfen yükleme işlemi tamamlanıncaya kadar bekleyiniz.
    Oyuncu hesabınızı yaratınız.
  • Geçerli e-posta adresi
  • 17 Şubat 2008 Pazar

    maynet tavla, online tavla oyna

    Bunlar varya derin mevzular şimdi meraktan ölecek gittim vurup kafayı vurdum yatıım ne bilirdim kamyon çarptığını hastanede veybe rıza sende sonun azrailin peşine düştün gittin dün boşuna günahını almışım nolur kızma bu kardeşine öğlen kahvede sölediler rıza öldü dediler nede kolay söylediler sanki, kökünden bir dev ağacı söküp üstüme devirdiler. hani o zalim tabutun tahtalarını senin üstüne nasıl çiviledirler. yani sen şimdi gittin yani birdaha olmayacakmısın yani bir daha boç vermeyecekmisin peki beni kim kızdıracak.
    anahtarlar: tavla oynamak istiyorum, cikcik tavla,

    Hiç yorum yok: